Lodní centrum Ostrava

Košík

Váš košík je prázdný

Lodní centrum
 
Lodní centrum.cz - Váš bezpečný přístav
Tiske-mail
SeaDoo GTX LTD 300, 3-upSeaLife 4800 SL + Mercury 60 + přívěs

Honda BF 225 AK2
Zobrazit v plné velikosti


Honda BF 225 AK2

( Honda )
Cena: 509 990.00 Kč
499 990.00 Kč (včetně DPH 21 %)
Ušetříte: 10 000.00 Kč

Zeptejte se na tento produkt

Vše, co znamená výkon

V útrobách nových lodních motorů BF 175, BF 200 a BF 225 Honda drží nespoutanou ohromnou sílu produkovanou motorem V6 s 24 ventilovou technikou a elektronickým vstřikováním paliva. Motor BF 225 je svým zdvihovým objemem největším čtyřtaktním lodním motorem na světě. Objevte proto zcela novou míru požitku při Vašich aktivitáh na vodě!

Maximální síla

Každý motor disponuje svoji silou, ale BF 225 je vyšlechtěn systémem Honda VTEC, který je identický se systémem časování ventilů umožňujícím Hondě získávat vítězství v závodech Formule 1. To zaručuje klidný chod motoru v celém rozsahu otáček, avšak při vyšších otáčkách dochází k ""nakopnutí"" motoru a získání tak neuvěřitelné síly a kroutícího momentu.

Minimální spotřeba

Díky počítačem řízenému systému vstřikování paliva, který optimálně dávkuje palivo, lodní motory BF 175, BF 200 a BF 225 disponují spotřebou o 50% nižší než-li konvenční 2-taktní motory, a to při zachování maximálního výkonu.

Základní komfort

Tyto motory jsou dvakrát méně hlučnější ve srovnání s 2-taktními motory. Proměnlivá délka sacího potrubí umožňující řídit množství a rychlost vzduchu podávaného do spalovací komory, tak zajišťuje co možná nejklidnější chod motoru. A to v celém rozsahu otáček!

  • VTEC časování ventilů pro rovnoměrnou sílu BF 225
  • Proměnlivá délka sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách
  • Lambda sonda zajišťující optimální dávkování paliva
  • Vyhovují směrnici 2003/44/EC
  • Nízko posazený setrvačník snižující vibrace
  • Přípojka pro propláchnutí motoru čistou vodou
  • Vícebodové vstřikování paliva
  • 60A dobíjecího proudu schopných pokrýt všechny požadavky na elektřinu na palubě
  • Vestavěný odlučovač vody z paliva
  • Elektronická kontrola oleje / přehřátí / přetočení
  • Konstrukce motoru V6 při 60° umožňuje uložení do malého prostoru
  • Možnost volby opačných otáček eliminující ""efekt snosu"" při dvoumontáži motorů

Technická specifikace:

  • Typ motoru: Motor lodní 225 HP
  • Délka záruční doby: 5 let
  • Zdvihový objem (cm3): 3471
  • Vrtání x Zdvih (mm): 89x93
  • Počet ventilů na válec: 4 (VTEC)
  • Ot.min při plném plynu: 5000 - 6000
  • Jmenovitý výkon HP (kW): 225 (165,5)
  • Chlazení: Vodou
  • Příprava paliva: Elektronické vstřikování PGM-FI
  • Zapalování: Elektronické PGM-IG
  • Výfuk: Středem lodního šroubu
  • Výkon alternátoru: 60
  • Rozměr lodního šroubu (palců): Volitelně
  • Lodní šroub:počet lopatek: Volitelně
  • Výstraha tlaku motorového oleje: Ano
  • Výstraha přehřátí: Ano
  • Omezovač otáček: Ano
  • Nouzový vypínač: Ano
  • Odlučovač vody z paliva: Ano
  • Ovládání motoru: Dálkové ovládání
  • Startování motoru: Elektrické
  • Délka nohy: L (dlouhá) / X (extradlouhá) / XX (ultradlouhá)
  • Verze s opačnými otáčením: Ano (u X / XX)
  • Vyklápění motoru: Elektrohydraulické
  • Trimování motoru: Elektrohydraulické
  • Převodový poměr: 1,87
  • Řazení: F - N - R
  • Celková délka (cm): 92
  • Celková šířka (cm): 62,5
  • Celková výška (mm): 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX)
  • Délka nohy (mm): 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX)
  • Suchá hmotnost (kg): Od 264